.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت‌الله بهجت فقيه وارسته و افتخار گيلان بود

در بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان آمده است: آيت‌الله‌العظمي محمدتقي بهجت فقيه وارسته و از ستارگان درخشان حوزه‌هاي علميه و افتخار گيلان بود.

در اين بيانيه كه يك نسخه از آن امروز به دفتر شمال نيوز ارسال شد، آمده است: ملت سرافراز و ديندار ايران اسلامي اين روزها شاهد درگذشت عالم رباني، فقيه عالي‌قدر و استاد اخلاق، مرجع تقليد جهان تشيع حضرت آيت‌الله‌العظمي حاج محمدتقي بهجت(ره) است.
اين بيانيه مي‌افزايد: رسول اكرم (ص) فرمود هرگاه عالمي فقيه وفات يابد، در اسلام رخنه‌اي ايجاد مي‌شود كه جايگزيني ندارد.
در ادامه بيانيه آمده است: آيت‌الله بهجت كه عمري را در تهذيب نفس، تحصيل علم و تربيت شاگردان مبارز سپري كرد، همواره در ترويج مكتب اهل بيت ‌(ع) و همراهي با انقلاب پيشقدم بود.
در اين بيانيه آمده است: آن عالم متقي و فقيه وارسته از ستارگان درخشان حوزه‌هاي علميه و از اساتيد و مراجع تقليد برجسته عالم تشيع بود، ضايعه فقدان وي جبران ناپذير است و حوزه‌هاي علميه و جهان تشيع در اين ماتم بزرگ لباس اندوه بر تن كرده‌اند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در بيانيه خود آورده است: آيت‌الله بهجت (ره) از مفاخر عظيم عالم اسلام و افتخار مردم گيلان بود كه با پيوستن به ديار باقي خيل مشتاقان مكتب اهل بيت (ع) را در ماتم عظيمي فرو برد.
در پايان اين بيانيه آمده است: ضايعه دردناك در گذشت آيت‌الله بهجت را به محضر حضرت ولي عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم شيعيان به ويژه مردم گيلان تسليت گفته و همگان را به تجليل و ارج نهادن به مقام شامخ آن اسوه اخلاق و حضور در مراسمي كه به اين مناسبت تشكيل مي‌شود، دعوت مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.